پژمان نوري و بهترين نمايش با پيراهن آبي

http://u.goal.com/314000/314029_heroa.jpg

ليگ ششم و در فصلي كه پرسپوليس دنيزلي مدافعي در بساط نداشت پژمان نوري هم به عنوان مدافع چپ  هم به عنوان مدافع مياني بازي كرد  و  جدا از آن اشتباهاتي كه ناشي از حضور در پست غير تخصصي اش مي شد از اين آزمون سربلند بيرون آمد.

اين جابجايي ها البته در فوتبال نوري به عنوان يك هافبك خلاق،شوتزن و پاسور كه پشت سر مهاجمان در ملوان و پگاه كارايي اش را نشان داده بود ، تاثير گذاشت و پژمان كم كم به هافبكي تدافعي تر تبديل شد.

نوري در ليگ هفتم  و به  دنبال اين تغيير  شرايط بازي در كنار فرزاد آشوبي به عنوان هافبك دفاعي در پرسپوليس بازي كرد و بهترين نمايش هايش را هم در اين فصل ارائه داد  تا سرخ ها طعم دومين قهرماني در ليگ برتر را به لطف درخشش اين خط هافبك پر صلابت  بچشند.

با حضور در ملوان نوري به پست دلخواهش برگشت چرا كه آنجا همه كاره خودش بود.او قبل از آن هم اصلا نمي خواست  مدافع چپ باشد و در سال آخر حضورش در پرسپوليس علنا از حضور در اين پست سر  باز زد و ابراز دلخوري كرد.در تيم ملي اما قضيه فرق مي كرد  و اگر بنا به دعوت به عنوان مدافع چپ هم بود او حرفي نمي زد تا در اردو و فهرست سرمربي باشد هر چند افشين قطبي از اين بازيكن كنار آندو و نكو نام در ميانه ميدان بهره مي برد و كي روش هم به عنوان هافبك دعوتش مي كرد.

حضور در استقلال  براي پژمان فصل تازه اي را مي توانست رقم بزند.مجتبي جباري  از تيم رفته بود احمد جمشيديان هم دچار مصدوميتي شده بود كه فعلا 8 بازي او را كنار نگه داشته اما قلعه نويي پر كردن جاي خالي بيك زاده مصدوم را برا ي پژمان مقدم  و در اولويت مي دانست.نوري كه پيش از اين در استقلال نمايش هاي متوسط و زير متوسطي داشت  اين بار در دربي  و در پست غير تخصصي فراتر از حد انتظار ظاهر شد  و اشتباهي نكرد.

هر چند او به خاطر محدوديت هاي شعاع حركتي و احتياط زياد تيمش خيلي كم در نيمه زمين حريف سرك مي كشيد اما  در دفاع عالي و بي نقص بود و حداقل اينكه از گوش راست  پرسپوليس (دهنوي) در نيمه زمين حريف فعال تر بود!نوري در طول مسابقه دهنوي  را از كار انداخت و  اجازه خودنمايي به خانزاده   ونوروزي را هم نداد  تا در اين دربي ملال آور جزو خوب هاي تيمش باشد.

نكته جالب آنجا بود كه  او در مصاحبه بعد از بازي خيلي راحت به كيفيت پائين مسابقه  اعتراف كرد  تا نشان دهد به درك بالايي از فوتبال رسيده و اين نمايش هاي ضعيف تيمي و بازي با احتياط او را كه شيفته هيجان و غليان در بازي است راضي  و سيراب نمي كند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 16 شهريور 1392 ا 22:18 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.